autoDNA Járműtörténeti Riport

Vételár5590Ft
Vásárlói értékelés:
4.6/5  (átlag 19 vélemények)
Csaba
autoDNA Járműtörténeti Riport
3/5
Örülök, hogy rászántam magam a fizetős riport-ra, megóvott egy km "bűvölt" autó megvásárlásától, pedig az autót leellenőrizhető, garantált futásteljesítménnyel hirdették (~ 77.000 km ~177.000 km). Riport-ban találtam fotókat is az autóról, ami hitelesebb képet nyújtott az autó előéletéről és valós állapotáról. Megúsztam a "befürdést" következő kiszemelt autónál is használni fogom. Ami miatt csak 3/5 az értékelésem, az a szervíz történet hiánya, pedig az autó leasing cégé volt.
Tóth József
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
nagyon gyors és korrekt csak ajánlani tudom.
Gergő
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Gyönyörű autót találtunk amibe egyből beleszerettünk. 2 éves szalonautónak hirdették kevés kilométerrel. Az autoDNA mentett meg egy vízkáros üvegig elázott autótól! A kilométer is korrigált 50-ről 25-re de ez még semmi a ronggyá ázott beltérhez, elektronikához és karosszériához képest! Köszönöm a segítséget!
Kovács János
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Nem szabad sajnálni a pénzt az információért! 7-es Passat vásárlása előtt az autoDNA-n keresztül lekérdezett Riportból kiderült, hogy az autó karambolos és a km óra állás sem felel meg a valóságnak. Ezt követően szakszervízben célirányosan került átvizsgálásra az autó (mikor és hány szoftver frissítésen esett át az autó, festék rétegvastagság mérés, korábbi szervizelések, beépített "gyári+ alkatrészek, stb.). A végén kiderült, hogy a kocsi további 1,5 millió Ft ráfordítással ténylegesen olyan állapotba kerül, mint ahogy a "kedves" és "segítőkész" eladó az elején előadta. Összefoglalva: az autó ment a levesbe az eladóval együtt. Most másik Passatot keresek, DE!! tuti, hogy az autoDNA-n a jármű Riportját beszerzem!! :)
Jose
autoDNA Járműtörténeti Riport
4/5
Félelmetes hogy mik vannak! Végre egy oldal ami a vásárlókat segíti, bár egy kissé drága! Hiányolom a márkaszervizek bejegyzéseit, egy garanciális autónál gondolom márkaszervizbe vitték olajcserére! Amit néztem kiderült céges autó volt Franciaországban és a szervízkönyvben szereplő km sem egyező! Alkuképes lett az autó! :)
Tar Miklós
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Fél éve vásárolt autónkról szerettem volna információkat megtudni. Szerencsére eddig sem volt vele baj és a riport alapján nem volt totálkáros és más nagyobb baja sem volt. Jó, hogy vannak ilyen riportok még képeket is találtam hozzá. Azt a pár ezer Ft-ot megéri vásárlás előtt, mert ha belefog az ember valami rossz autóba, akkor százezreket is bukhat rajta.
Lázár Péter
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO
Perlaki Béla
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Teljesen egyezik az infó azzal, amit a vevőtől hallottam. Örülök neki, és meg is vettem az autót. Megnyugtattatok! Köszönöm szépen!
Ungvári Zoltán
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Ellenőriztem a megvásárolni kívánt autót. Az adatok egyeztek az elektronikus szervízkönyv és a fordEtis adataival is a képek alapján már tudom azt is milyen kisebb sérülések vannak az autón, ami alku alap lesz.
Roland
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Egy 2005-ben gyártott autót hirdettek 2006-os évjáratúnak. Ez még hagyján, de megtudtam, hogy egyszer átesett egy 4500 eurós karosszéria javításon. Ha elhatározza az ember az adott autó megvételét, utána érdemes lefuttatni ezt a riportot.
Brimi
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Nagyon örülök, hogy pénzt nem sajnálva megkértem a kiválasztott autóra a riportot. A választott Toyota, mint kiderült totál összetörve került be az országba, szépen kipofozták az internetes hirdetés tanulsága szerint. Egy kedves nyugdíjas úr sírta el magát, hogy milyen kevés a nyugdíja és a Svájcban élő rokona szánta meg a kinti autóval, mert kapott helyette másik céges autót. Neki meg, bár nagyon szereti a kocsit, de kellene a pénz a nyugdíja mellé. Én még el is hittem neki a süket dumát. Már épp azon voltam, hogy ki is próbáljam az autót, de szerencsére sok internetes oldalt olvastam arról, hogy érdemes alvázszám alapján megejteni a lekérdezést. És, mit ad Úristen, kiderült, ez a kocsi sem kivétel. Képsorozat mutatja a csúnyán összetört karosszériát. Ezért elkérni 3,5 milliót??? Úgyhogy, csak támogatni tudom ezt a lehetőséget és ajánlom mindenkinek. Egy bánatom van, hogy a többi vásárlót nem lehet megvédeni attól, hogy egy szemetet vegyenek drágán!
Csaba
autoDNA Járműtörténeti Riport
3/5
Örülök, hogy rászántam magam a fizetős riport-ra, megóvott egy km "bűvölt" autó megvásárlásától, pedig az autót leellenőrizhető, garantált futásteljesítménnyel hirdették (~ 77.000 km ~177.000 km). Riport-ban találtam fotókat is az autóról, ami hitelesebb képet nyújtott az autó előéletéről és valós állapotáról. Megúsztam a "befürdést" következő kiszemelt autónál is használni fogom. Ami miatt csak 3/5 az értékelésem, az a szervíz történet hiánya, pedig az autó leasing cégé volt.

A Járműtörténeti jelentés egy alvázszám alaján készült összefoglaló a jármű előéletéről. A jelentés több részből áll, amelyek világos és jól olvasható, időrendben elrendezett lineáris elrendezésben vannak elrendezve. Az alvázszám megadásával ez lehetővé teszi a jármű történetének ellenőrzését az alvázszám ami befolyásolhatja a kiválasztott jármű minőségét. Ez az egyik legfontosabb elem, amelyet a vásárlónak meg kell ismernie autóvásárlás előtt. Már a vételi/eladási ajánlatok böngészése közben érdemes megismerkedni egy autoDNA riporttal, hogy a jó minőségű autókat kiszűrjük az bóvli autók közül (hibás, rejtett mentési múlttal rendelkező autók). A jelentésben szereplő információk javítják az autóipar átláthatóságát és világszínvonalú szintre emelik azt.

Továbbiak Felhalmozás
AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Alapadatok

Előzetes információk

A jelentés első része a bejelentés:

  • időszerűségének azonosításához szükséges információkat
  • jármű alvázszámát
  • előzményeit alvázszámát
  • jármű márkájára és modelljére vonatkozó adatok
  • bemutatott adatok érvényességi ideje
  • a jármű korára vonatkozó információk a modellév vagy gyártási dátum alapján
  • az első regisztráció dátuma
  • átlagos futásteljesítményt hozzávetőleges értékekben, a hasonló jellemzőkkel rendelkező járművek alapján számítva
  • a jelentés tetején található QR-kódot megkönnyíti a jelentés online megtekintését és az információs kör bővítését a jármű történetével
AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Alapadatok

Érdemes szem előtt tartani, hogy a vásárlók igénye szerint rendelt és gyártott autókon kívül -melyeket a kereskedésbe szállítás után azonnal regisztrálnak- a vásárlók által gyakran választott színekben (pl. ezüst metál, piros, fehér) is kaphatók népszerű motorverziók és felszereltségi szintek. Az ilyen autók általában megvárják a vásárlót, így nem ritka a 3-4 hónapos késés a gyártás dátuma és az első regisztráció között. A fél évnél nagyobb eltérésnek azonban nagyobb éberséget kell felkelteni.

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – INFO Center

A jelenés összefoglalása

Az Összefoglalás segítségével egyszerűen ellenőrizhető az adott alvázszám jelentéstartalma, amely tartalmazza a jármű történetével kapcsolatos legfontosabb értesítéseket. Az adatok egyszerű, jól olvasható formában, már a vizuális fogadtatás szintjén is átfogóan jelennek meg. Itt megtalálhatja az egyes szakaszok bejegyzéseinek számát, amelyekhez egy adott karakter értesítése van hozzárendelve, ami már „első pillantásra” megyőző lehet. Megkönnyíti az értesítés gyors megértését és az adott szakasz esetleges részletes elemzését és értékelését.

Az Értesítő Központban megtalálhatók pl.:

  • az ellopott gépjárművek adatbázisában végzett keresések eredményei
  • a szerviztevékenységek
  • futásteljesítmény-leolvasások
  • árazási előzmények
  • kártörténet
  • felszereltség
  • archív fotók
  • információk a járműről
  • használati napló
  • alvázszám megadási helyesség ellenőrizhetősége
AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Információk a járműről

Információk a járműről

Ebben a fejezetben leellenőrizheti a kocsi összes fő tulajdonságát: Alvázszám alapján rendszerünk megadja a gyártó, típus, karosszéria, motortípus, a gyártó ország, évjárat, gyártási év, sebességváltó típusa, kormánykerék elrendezését és sok minden mást is.

A gyártók alvázszámban kódolt információi eltérhetnek egymástól, ezért riport vázszáma kódja nem adhat teljes képet a jármű összes tulajdonságáról. Ebben a fejezetben le tudjuk ellenőrizni az alvázszám valódiságát. Néhány gyártó a vázszámot ISO szabvány szerint kódolja, és a variációkat ellenőrző karakterben a vázszámba rögzíti. Ha a gyártó nem kódolja az alvázszámot, akkor az ingyenesen lekérdezhető adatok menüpontban „Információ nem áll rendelkezésre” eredményt adunk

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Gyártói visszahívások

Gyártói visszahívások

Ebben a fejezetben bemutatjuk a gyártók visszahívási kampányait. A jelentés felsorolja az esetleges bejelentett műszaki problémákat, ezeknek a hatásait. Megkaphatjuk, hogy a problémát hivatalos márkakereskedésben kijavították-e? Gyártási év alapján megadjuk, hogy az aktuális típusú gépjármű műszaki beavatkozást igényel-e?

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Gyártói visszahívások

FIGYELEM! Az autoDNA az egyetlen információs szolgáltatás, amely a visszahívási kampányokról tájékoztatást nyújt.

Több nemzetközi hivatallal tartjuk a kapcsolatot. Partnerei vagyunk a Forgalombiztonsági és Szállítási Felügyelet-nek (Traffic Safety and Transport Supervision Agency), amely a legnagyobb gyártói karbantartási/üzemeltetési adatbázis (VOSA). Jelentésünkben mindig megadjuk az információ forrását. Adataink néha szétválhatnak a VOSA és a Magyar Fogyasztóvédelmi Hivatal információira. Mi csak az Fogyasztóvédelem esetén adjuk meg az információ forrását.

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Jármű körözése

Lopott autók adatbázisa

Lopott jármű: Az egyes országok rendőrségi nyilvántartásait lekérdezve megkapjuk, hogy az ellenőrzött gépjármű lopott-e, vagy egyéb ok miatt keresik azt.
Az adatot szolgáltató országok és a hitelintézmények száma is folyamatosan emelkedik.

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Jármű körözése

Az adatok tájékoztató jellegűek. Az eredménytől függetlenül ez a információ bizonyítékra nem adhat lehetőséget a felhasználónak.

Figyelem! Ha a jármű szerepel a rendőrségi körözésben, akkor ennek ténye hivatalosan csak rendőrségi lekérdezéssel támaszható alá. Ha a gépjárművet hitelintézet keresi, akkor mindenképpen keresse fel a bank vagy megbízottja képviselőjét!

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Jármű történet

A jármű története

A Járműtörténet rovat tömör beszámolót tartalmaz egy jármű élettartamáról. Szintetikus módon, világos idővonal formájában jelenik meg, amely kronologikusan mutatja az eseményeket dátumokkal és megjegyzésekkel ellátott tényekkel a jármű történetéből. A tények azok az események (változások sorozata), amelyek a múltban egy adott helyen és egy adott időpontban történtek.

Ebben a rovatban a:

  • futásteljesítmény leolvasásokról
  • forgalomba helyzésről
  • forgalomból kivonásról
  • teljesített időszakos műszaki ellenőrzésekről
  • észlelt járműkárokról
  • meghibásodásokról
  • járműhasználatról, pl. taxiként

A Járműtörténet rész lehetővé teszi a használt gépjárművekkel kapcsolatos lehetséges problémák és kockázatok gyors és hatékony azonosítását. A járművel kapcsolatos események a következő formákban jeleníthetők meg: leírások, ikonok, a kárzóna grafikus megjelenítése.

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Utolsó lekérdezések helyszinei

Végül de nem utolsósorban

Megtudhatjuk, hogy hányszor és hol ellenőrizték le a gépjárművet?

Ez fontos lehet vásárlási szándékunk eldöntéséhez. Ha már korábban kínálták járművet, de mégsem kelt el, megkérdezheti az eladót, hogy miért-is hiúsult meg egy korábbi adásvétel?

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Feleszereltségi lista

Felszereltség/extrák

Itt megadjuk a gépjármű összes eredeti tartozékát/extráját.

A rendelkezésünkre álló adatok alapján az alábbiakat is megtudhatjuk a járműtől:

  • kárpit színe
  • karosszéria színe/színkódja
  • műanyag szervények: lökhárítók, visszapillantó tükrök, ajtónyitók színezettek-e?
  • színezett üvegek
  • a légkondi típusa
  • navigáció és HIFI típusa
  • fűthető és sötétedő tükrök
  • elektromos ablakok elöl/hátul
  • légzsákok száma stb...
AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Feleszereltségi lista

Érdemes végignézni az autó eredeti felszereltségét. Ellenőrizheti, hogy az eredeti extrákat valóban tartalmazza-e a gépkocsi? Fogadja meg hasznos tanácsainkat: az üveg színe eltér a jelentéstől. Az eltérő üvegszínek balesetre utalhatnak: gyakran nem eredeti alkatrésszel javítják az autót sérült üvegeit. Hasonló jelek árulkodhatnak a külső visszapillantó tükröknél is: Ha az eredeti színezett, fűthető, elektromosan állítható esetleg feliratos, de az autón található ettől eltér, akkor az egyértelműen korábbi sérülés eredménye.

Ha az autó hirdetésében olyan extra is szerepel, mely nem volt az eredeti felszereltségi listáján, akkor rákérdezhetünk az eladónál, hogy ezt tévesen adta-e meg? Milyen típus az extra, illetve ki- és hogyan szerelte be azt?

AutoDNA Járműtörténeti Jelentés – Fényképek az autóról

Arhivált fotók a járműről

Ebben a fejezetben fotóalbumot találhat a vizsgált járműről. Néhány esetben a fényképek ismétlődhetnek, attól függően, hogy a tulajdonos milyen környezetben osztott meg fotókat az autóról. Gyanús lehet, hogy a bemutatott autót túl sokáig hirdetik eladásra. Van olyan kocsi, melyről sérült fotók vannak dokumentálva, mégis sérülésmentesen hirdet az eladó. Figyelem – ha az ingyenes lekérdezés nem tartalmaz fényképet, akkor a térítéses jelentés sem fog fotót bemutatni.

QR-kód az autoDNA járműtörténeti jelentésben

QR-kód

Az autoDNA járműtörténeti jelentés QR-kód (Quick Response code) formájában is elmentésre kerül. A QR-kód egy moduláris (fekete-fehér) és kétdimenziós (mátrix vonalkód) kód, amely egy adott alvázzámhoz tartozó jelentéshez kapcsolódik.

  • A QR-kód a jelentés részét képezi, és vásárlás után külön fájlban (pdf vagy jpg formátumban) is elküldjük a jelentéssel együtt. Használható az autóipari reklámoldalakon és a közösségi médiában. Az autó oldalsó ablakára felragasztható a bal vagy a jobb oldalon. Ennek a megoldásnak köszönhetően az autó közúti vezetés közben is egyszerűen, biztonságosan és gyorsan ellenőrizhető a potenciális vásárlók számára
  • A QR-kód lehetővé teszi a riport gyors elérését és böngészését, valamint lehetővé teszi az online és offline járműértékesítési ajánlatok kínálatának bővítését járműtörténettel

Ez egy innovatív és úttörő megoldás az autóipar számára, amelyet először az autoDNA mutatott be. Az autó iránt potenciálisan érdeklődő személy be tudja olvasni a QR-kódot az eladási ajánlatban, valamint közvetlenül azon a járművön, amelyen a QR-kódot elhelyezték.

Ennek a modern funkciónak az a célja, hogy támogassa a transzparens autóipari piacot, és annak szintjét világszínvonalúvá emelje.

Vásárlói vélemények a jelentésről

Csaba
autoDNA Járműtörténeti Riport
3/5
Örülök, hogy rászántam magam a fizetős riport-ra, megóvott egy km "bűvölt" autó megvásárlásától, pedig az autót leellenőrizhető, garantált futásteljesítménnyel hirdették (~ 77.000 km ~177.000 km). Riport-ban találtam fotókat is az autóról, ami hitelesebb képet nyújtott az autó előéletéről és valós állapotáról. Megúsztam a "befürdést" következő kiszemelt autónál is használni fogom. Ami miatt csak 3/5 az értékelésem, az a szervíz történet hiánya, pedig az autó leasing cégé volt.
Lázár Péter
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO
Perlaki Béla
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Teljesen egyezik az infó azzal, amit a vevőtől hallottam. Örülök neki, és meg is vettem az autót. Megnyugtattatok! Köszönöm szépen!
Kovács János
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Nem szabad sajnálni a pénzt az információért! 7-es Passat vásárlása előtt az autoDNA-n keresztül lekérdezett Riportból kiderült, hogy az autó karambolos és a km óra állás sem felel meg a valóságnak. Ezt követően szakszervízben célirányosan került átvizsgálásra az autó (mikor és hány szoftver frissítésen esett át az autó, festék rétegvastagság mérés, korábbi szervizelések, beépített "gyári+ alkatrészek, stb.). A végén kiderült, hogy a kocsi további 1,5 millió Ft ráfordítással ténylegesen olyan állapotba kerül, mint ahogy a "kedves" és "segítőkész" eladó az elején előadta. Összefoglalva: az autó ment a levesbe az eladóval együtt. Most másik Passatot keresek, DE!! tuti, hogy az autoDNA-n a jármű Riportját beszerzem!! :)
Csaba
autoDNA Járműtörténeti Riport
3/5
Örülök, hogy rászántam magam a fizetős riport-ra, megóvott egy km "bűvölt" autó megvásárlásától, pedig az autót leellenőrizhető, garantált futásteljesítménnyel hirdették (~ 77.000 km ~177.000 km). Riport-ban találtam fotókat is az autóról, ami hitelesebb képet nyújtott az autó előéletéről és valós állapotáról. Megúsztam a "befürdést" következő kiszemelt autónál is használni fogom. Ami miatt csak 3/5 az értékelésem, az a szervíz történet hiánya, pedig az autó leasing cégé volt.
Brimi
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Nagyon örülök, hogy pénzt nem sajnálva megkértem a kiválasztott autóra a riportot. A választott Toyota, mint kiderült totál összetörve került be az országba, szépen kipofozták az internetes hirdetés tanulsága szerint. Egy kedves nyugdíjas úr sírta el magát, hogy milyen kevés a nyugdíja és a Svájcban élő rokona szánta meg a kinti autóval, mert kapott helyette másik céges autót. Neki meg, bár nagyon szereti a kocsit, de kellene a pénz a nyugdíja mellé. Én még el is hittem neki a süket dumát. Már épp azon voltam, hogy ki is próbáljam az autót, de szerencsére sok internetes oldalt olvastam arról, hogy érdemes alvázszám alapján megejteni a lekérdezést. És, mit ad Úristen, kiderült, ez a kocsi sem kivétel. Képsorozat mutatja a csúnyán összetört karosszériát. Ezért elkérni 3,5 milliót??? Úgyhogy, csak támogatni tudom ezt a lehetőséget és ajánlom mindenkinek. Egy bánatom van, hogy a többi vásárlót nem lehet megvédeni attól, hogy egy szemetet vegyenek drágán!
Tóth József
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
nagyon gyors és korrekt csak ajánlani tudom.
Csaba
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Tökéletes az infó! Nagyon köszönöm, sikerült magam megóvnom egy felesleges vásárlástól. Egy szóval nem említette az eladó fél, hogy törött volt az autó. De az autoDNA egyértelműen hozta a szükséges adatokat. Mindenkinek csak ajánlani tudom!! Már 2x is segítségemre volt a tájékozódásban!!
Jose
autoDNA Járműtörténeti Riport
4/5
Félelmetes hogy mik vannak! Végre egy oldal ami a vásárlókat segíti, bár egy kissé drága! Hiányolom a márkaszervizek bejegyzéseit, egy garanciális autónál gondolom márkaszervizbe vitték olajcserére! Amit néztem kiderült céges autó volt Franciaországban és a szervízkönyvben szereplő km sem egyező! Alkuképes lett az autó! :)
Roland
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Egy 2005-ben gyártott autót hirdettek 2006-os évjáratúnak. Ez még hagyján, de megtudtam, hogy egyszer átesett egy 4500 eurós karosszéria javításon. Ha elhatározza az ember az adott autó megvételét, utána érdemes lefuttatni ezt a riportot.
Tar Miklós
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Fél éve vásárolt autónkról szerettem volna információkat megtudni. Szerencsére eddig sem volt vele baj és a riport alapján nem volt totálkáros és más nagyobb baja sem volt. Jó, hogy vannak ilyen riportok még képeket is találtam hozzá. Azt a pár ezer Ft-ot megéri vásárlás előtt, mert ha belefog az ember valami rossz autóba, akkor százezreket is bukhat rajta.
Gergő
autoDNA Járműtörténeti Riport
5/5
Gyönyörű autót találtunk amibe egyből beleszerettünk. 2 éves szalonautónak hirdették kevés kilométerrel. Az autoDNA mentett meg egy vízkáros üvegig elázott autótól! A kilométer is korrigált 50-ről 25-re de ez még semmi a ronggyá ázott beltérhez, elektronikához és karosszériához képest! Köszönöm a segítséget!

Végkövetkeztetés

AUTODNA (az eredeti weblap üzemeltető) különböző forrásokból gyűjt adatokat, beleértve a nyilvános Internetes elérhetőségeket egészen a saját fejlesztésű rendszeréig. Ezekből készít online elérhető járműtörténeti jelentést. A Riport adatainak részletessége egyedi, alvázszámfüggő. Az összegyűjthető információk és adatok járműről-járműre eltérhetnek, azonban ezek a Riport megvásárlása előtt bemutatásra kerülnek.

A lekérdezett adatokat az AUTODNA által üzemeltetett informatikai hálózat szolgáltatja. Ez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy ez a kifinomult rendszer adatokat tévesen ismételjen. Az AUTODNA mindent megtesz ezeknek a hibáknak a megszüntetésére.

Emlékezzen rá! Az autoDNA járműtörténeti Riport internetes adatbázisokra épülő, modern informatikai segítség, amellyel tájékozódhatunk egy számunkra érdekes autó műszaki és felszereltségi állapotáról. Erre vásárláskor és eladáskor is szükségünk lehet. A Riportban a járműről bejegyzéseket csak az autóiparban (műszaki vizsgaállomáson, márkakereskedés javítóműhelyében, biztosító társaság kárfelvételi bázisán, stb.) nap mint-nap dolgozó szakemberek tehetnek. Illetéktelen személyek nem tudnak manipulált adatokat a rendszerre feltölteni.

Tájékoztatjuk arról, hogy az oldalunkon cookie-kat használunk. A szolgáltatás optimalizálása miatt adat tartalmat kezelünk és a weboldalt az Ön igényeihez igazítjuk. A cookie-kat a böngésző beállításainak módosításával kezelheti. Ha továbbra is használja weboldalunkat a böngésző beállításainak módosítása nélkül, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ a weboldalunk adatvédelmi politikájáról.